noiembrie 23, 2010

Start Your Career

Start Your Career reprezinta un program de formare pentru studenti dezvoltat de AIESEC in colaborare cu Johnson Controls. Pe durata proiectului, 30 de studenti din Universitatea din Pitesti au trecut printr-o etapa de dezvoltare personala ce a constat in traininguri livrate de catre persoane cu experienta in domeniu - traineri sau manageri, in paralel cu lucrul in echipa pentru dezvoltarea unui plan de afaceri.
La finalul primei etape si in urma selectiei bazate pe activitatea din cadrul echipelor si a unui
interviu personal, cinci studenti vor intra in internship-uri de 6 luni in cadrul Johnson Controls.


Catalina Serban:
“ Imi pare bine ca am luat parte la acest program organizat de Johnson Controls si AIESEC Pitesti. Am invatat inca o data cat de important este lucrul in echipa. Participand la trainingurile de pregatire din cadrul proiectului am castigat cunostinte in plus legate de comunicarea eficienta. Am avut de asemenea sansa de a discuta despre ce inseamna sa lucrezi intr-o companie cu manageri de la diverse firme din Pitesti.

Proiectul din prima etapa a Start Your Career a constat in realizarea planului de afaceri pentru o fabrica de cutii de carton. Fiecare echipa a fost formata din persoane ce ocupau specializari precum financiar, logistica, calitate si productie. Am colaborat foarte mult ca echipa, ne-am ajutat, ne-am strans sa gandim impreuna fiecare pas pentru a realizara proiectul.
Prezentarea proiectului a fost evenimentul final al etapei de pregatire. Am prezentat proiectul cu toate cele patru parti iar la sfarsit am purtat o discutie cu invitatii Johnson Controls prezenti la eveniment, noua la numar.
Toate echipele s-au implicat in realizarea planului de afaceri, lucru ce a reiesit din prezentarile lor foarte bine realizate.

Consider ca acest proiect este bine venit in randul studentilor, reprezinta o sanasa in plus unde sa isi puna in evidenta calitatile.
Multumim AIESEC Pitesti si Johnson Controls!”

Pareri participanti
“Atmosfera si interactiunea din timpul trainingurilor mi-au placut cel mai mult. Colegii s-au implicat si am facut treaba buna. Multumim organizatorilor!”
“ A fost un mod de comunicare relaxant, atat pe perioada trainingurilor cat si la partea de feedback. Pentru mine a fost o provocare sa realizez acest plan de afaceri pentru o fabrica.”
“Cunosc proiectele AIESEC Pitesti din perioada facultatii, insa acest program Start Your Career este unul nou, o oportunitate pentru fiecare student. Am trimis CV-ul si am fost selectat. Mult succes AIESEC!”

Niciun comentariu: