decembrie 05, 2008

Ce a insemnat LTS AUTUMN 2008 pentru ei...


„O conferinta plina de dinamism, traininguri, dezvoltare si voie buna in ritmurile anilor 90”

Victor Stanescu

„LTS-ul din toamna a reusit sa apropie grupul AIESEC prin faptul ca ne-a oferit cadrul pentru a putea sa ne descoperim unii pe altii. ”

Adriana Botescu


  


„A fost prima experienta in care am avut de-a face cu oameni necunoscuti cu care a trebuit sa invat sa lucrez cat mai repede ca sa ma descurc. a fost o super experienta mai ales multumita OC-ului. Asa ca multumesc!”

Catalina Voicu

"LTS Autumn a fost una din experientele din care am avut foarte multe de invatat. A fost prima experienta de Leader al unei echipe... am vazut ce inseamna sa fii un leader, sa coordonezi o echipa, sa dai task-uri etc. Deasemene ca in orice munca de echipa, mai multe personalitati s-au ciocnit si au aparut si unele scantei, dar nimic peste care nu s-a putut trece. In final totul a fost bine, rezultatul a fost cel dorit iar toti delegatii s-au simtit foarte bine la aceasta conferinta. Sunt sigur ca majoritatea nu o vor uita niciodata."

Marius M.(OCP) 


 


"LTS pentru mine... in cele 4 zile am fost pusa in diverse situatii mai mult sau mai putin placute: am tipat, m-am certat si am certat, m-am jucat, dar cel mai mult am muncit, nu stiu daca toate astea s-au vazut, dar a fost pana la un punct provocarea cea mai dificila in acel moment... ma bucur ca am trecut peste aceasta experienta cu rezultate bune si LTS-ul va ramane un moment de care o sa-mi amintesc mereu: conferinta in care am schimbat vietiile unor oameni, inclusiv pe a mea :) "

Gabi Diaconescu (OC)

Niciun comentariu: