decembrie 04, 2008

LTS 6-9 noiembrie Capataneni...Welcome to the nineties!



Primul meu LTS.. am fost si sunt inca membru nou.. pe mine unul ma impresionat..dupa a 3-a zi deja nu mai vroiam sa plec.
Trainingurile foarte bine puse la punct ne-au tinut mereu ocupati .. traininguri din care am invatat o groaza si am invatat ce inseamna AIESEC si cam ce se face in organizatie. Organizarea a fost foarte buna, de toata lumea s-a avut grija sa aiba unde sa doarma si s-a avut grija ca toata lumea sa se simta bine Mancarea nu a fost foarte buna dar pentru banii pe care i-am dat nu ma pot plange. Nu m-a deranjat deloc faptul ca nu am avut transportul asigurat.


Pe mine acest LTS ma motivat si ma facut sa vreau sa fac cat de mult pot in AIESEC. Am cunoscut foarte multi oameni noi, oameni care toti aveau un punct comun foarte puternic.. acela fiind AIESEC. As fi regretat daca nu as fi venit, si faptul ca m-am implicat in toata conferinta si am incercat mereu sa fiu activ a fost numai din faptul ca ma atras complet.
Sper sa am cat mai multe experiente de genu in AIESEC si dabia astept sa ma apuc de treaba:)



Multumesc AIESEC pentru acest LTS :)


Vlad Mihailescu
Membru Communication Team

Niciun comentariu: