mai 26, 2009

Primavara + Membrii noi = LTPC


O nouă experienţă, o nouă amintire, un nou LTPC ( Local Training Seminar + Local Planning Conference).5 zile de muncă şi de sesiuni, 4 nopţi nedormite, 100 de ore de distracţie şi 1000 de lucruri care mă fac să zâmbesc chiar şi acum.

Aşa ar suna pe scurt descrierea celeide-a doua conferinţe la care am participat. Îmi este însă greu să rezum 5 zile trăite intens, o avalanşă de gânduri şi trăiri declanşate la fiecare amintire.

Totul este prea recent, prea viu pentru a putea selecta esenţialul. O cascadă cu valuri de amintiri, de emoţii şi impresii care înăbuşe cotidianul din mine.Am muncit şi am râs împreună, ne-am distrat, ne-am ajutat şi ne-am cunoscut. Au fost şi momente deoboseală şi tensiuni, dar ce mai contează un mic bobârnac printre atâtea clipe de reuşită?!

Am reuşit să facem şi de această dată una dintre cele mai antrenante experienţe în stilul nostru caracteristic. Doar suntem truu, nu?!!



Gîlie Izabela

Membru TM

3 comentarii:

Liviu spunea...

Cum se face ca denisa apare in toate 3 pozele :D

Bogdan Badea spunea...

Ei, pur si simplu s-a intamplat. :)

Unknown spunea...

aceasta a fost prima conferinta la care am participat!!! super experienta, as repeta-o oricand! acum astept urmatoarea conferinta, Rock Me, numar zilele pana atunci! :)