iunie 04, 2009

ECO Time!

Sambata, 30 mai, am avut marea bucurie sa ecologizam la intrarea in Mioveni City o zona plina de sticle si gunoaie aruncate de oameni "responsabili"... NOT!
Am strans foarte multe gunoaie (cu tractorul le-am carat de acolo) si ne-am distrat culegand sticle alaturi de peste 100 de angajati ai Johnson Controls (galerie foto in dreapta).

Multumim Johnson Controls pentru ca ne-au invitat si pentru ca ne-au oferit prilejul de a incepe proiectul Arges in Verde cu un succes!




Pani,
Vicepresedinte External Relations

Un comentariu:

Anonim spunea...

Salut cu stimă și respect acțiunea voastră. Tot așa.
Știu că în AIESEC România, mai multe locale au asfel de acțiuni [CJ, MS, Pi, B, TM] cea ce mă bucură foarte mult.
Pentru un impact mai mare poate ar trebui să faceți o asfel de acțiune în aceiași zi mai multe locale. Ce tare ar fi să fie o zi în care AIESEC România are impact prin igenizarea tări și prin role-modeling.

Mă închin.
Romeo Man