septembrie 25, 2008

CPS Amara 2008

What if I told you that I had a great time in a place where I would have never went if it were up to me.. Yes, I know, good things always take you by surprise.
I like meeting people, but not so many of them.. Surprisingly, the Amara experience somehow changed my opinion on human nature. I met great and amazing people, and even more surprisingly, smart ones (even thought they took the wrong train to home .
Between the drinking, the laughing, the games, the conferences and the punishments (and there were many of those) I belive that all of us got the chance to meet people with high expectations from themselves and from life in general.
And because of that, CPS was a success.
In case you were wondering what CPS is, here you have the info.. CPS stands for Cultural Preparation Seminar and it is organized by AIESEC for participants in the Exchange program. It is meant to give you an idea about the problems and the opportunities that working in a company abroad can bring, from the cultural point of view.
What more can I say?! Just enjoy life and go with the flow… You might get surprised.

Impresii:

Toată „experienţa” a durat 3 zile, timp în care am experimentat lucruri noi şi mi-am amintit de altele. Oricum, adevărul este că niciodată nu te poţi bucura într-adevăr de tot sau învăţa tot, însă poţi să rămâi întotdeauna cu ceva şi în acelaşi timp să te bucuri la fel de mult de ceva anume, spun acest lucru în ideea că eu cel puţin, m-am raportat la ceea ce pot folosi în experienţa ce ma aşteptă peste ceva timp, la ceea ce îmi place şi la ceea ce mă caracterizează.
Încă dinainte de a ajunge la conferinţa aveam câteva obiective clar fixate şi care nu s-au schimbat nici după, însă pe parcursul conferinţei am mai adăugat câteva.
Revenind, întrebându-mă cu ce am rămas eu dupa 3 zile de sedinţe şi petreceri? Cu prieteni, cu noi obiective de atins, cu perspective mai largi şi experienţe, cu multe poze şi amintiri, însă ce este mai important în privinţa mea, am mai multă siguranţă în prezent cu privire la decizia pe care am luat-o. Cel puţin acum sunt mai relaxată ştiu ce mă aşteaptă plus că am văzut ca nu sunt singură în aceasta situaţie, am văzut oameni de vârsta mea care aveau aceleaşi întrebări şi căutau aceleaşi răspunsuri că şi mine.
Cine ştie ce viitor extraordinar vor avea...Nu poţi să nu vrei să faci parte dintr-o astfel de experienţă extraordinară.
Sfatul meu este să urmăreşti cu atenţie şi să pui întrebările care te preocupă. Interacţionează!
De altfel conversaţiile pe care le ai cu persoanele de acolo îţi vor da mai multe răspunsuri decât îti imaginai că ai avea nevoie, aşa că îndrăzneşte şi abordează-i pe temele care te neliniştesc cu privire la plecare.

Popescu Ana Maria
LC PITEŞTI DELEGAT CPS


Conference Preparation Seminar a fost pentru mine prima participare la o astfel de întâlnire în cadrul AIESEC. Am avut parte de 4 zile trăite la maxim, unde am îmbinat utilul cu plăcutul.
Ne-au fost prezentate informaţii utile cu privire la programul de eXchange, cum să ne pregătim, ce să facem, ce să nu facem, cum să trecem peste şocul cultural, cum să fim buni ambasadori, cum să ne prezentăm şi reprezentăm atât pe noi înşine, ca şi persoane, cât şi ţara noastră. A fost o combinaţie reuşită de cunoştinţe teoretice şi diverse jocuri de rol, situaţii practice, care aveau drept scop familiarizarea noastră cu ceea ce înseamnă şi presupune acest pas. Am avut parte şi de istorisirile unor persoane care au fost deja în acest schimb, relatări care te fac să îţi doreşti să ajungi cât mai repede să experimentezi o astfel de oportunitate.
Plus că distracţia a fost "la ea acasă", m-am simţit minunat alături de ceilalţi participanţi, am dansat, am spus glume, am jucat tot felul de jocuri etc... Recomand tuturor celor care au posibilitatea să participe, măcar o data la o astfel de întrunire. eXchange aşa cum vă doriţi!

Cristina Radu
LC PITEŞTI DELEGAT CPS

Niciun comentariu: