septembrie 20, 2008

Scoala de Comunicare

Intre 11 si 13 septembrie 2008, noi, mai multi membri din AIESEC Pitesti, am avut posibilitatea de a participa la Scoala de Comunicare, eveniment organizat de AIESEC Bucuresti (chiar in Bucuresti :P) in cadrul proiectului AIESEC University.
Ne bucuram ca am avut sansa sa intalnim oameni importanti din publicitate si ca am invatat lucruri foarte utile despre un domeniu atat de provocator.


Temele au fost foarte interesante. Am inceput cu "All About Communication", sustinut de Raluca Iacob de la McCann Ericsson, unde am discutat despre brief, context, problema, solutie, mesaj, deliverables. Ne-a fost dat un exemplu funny al unui hotel din Olanda (http://www.hans-brinker.com/). Ni s-a dat si tema pe care trebuia sa o facem pana la sfarsitul scolii: o campanie pentru tineri incat sa foloseasca mai mult produsele Vodafone.


Am continuat cu workshop-ul de la ING, unde au prezentat cum au gandit strategia de promovare pentru campania de asigurari de anul trecut.


Am continuat cu "Uniqueness and Importance of Branding" sustinut de Costin Radu de la iqads.ro. Am aflat ce e si cum a aparut strategic planning-ul in agentii, am aflat ce face un strategic planner intr-o agentie de publicitate si am aflat ce inseamna o strategie de advertising.


In urmatoarea zi am participat la "How to PR - Online and Offline" sustinut de Constantin Ferseta de la Neogen. Ne-a prezentat realitatea din blogosfera de astazi si ne-a dat multe sfaturi nonconformiste.



Ultimul training a fost numit "Visual, audio, tactile, emotional impact session", unde Alexandru Icodin ne-a prezentat flow-ul complet cand a lucrat pentru campania de la Bergenbier "Ziua Barbatului".

La sfarsitul Scolii, fiecare echipa si-a prezentat propriul plan de promovare. Toate prezentarile au adus lucruri noi si fiecare echipa a muncit mult pentru rezultatele finale.

Niciun comentariu: