iunie 16, 2009

Impresii Summer School 2008

Salut, numele meu este Andreea Ion-Herovic , sunt membru AIESEC de aproape doi ani si in momentul de fata sunt coordonatorul echipei de promovare al proiectului Summer School 2009. De fiecare data cand vorbesc despre Summer School zambetul imi da o raza de culoare prin prezenta sa , pentru ca acesta este proiectul meu preferat, intrucat imi place foarte mult sa interactionez cu tinerii liceeni si mediul intercultural .

Anul trecut , facand parte din comitetul de organizare pe promovare , am remarca ca Summer School 2008 a avut un mare impact asupra dezvoltarii personale si profesionale a liceenilor, care devin din ce in ce mai receptivi la ideea de invatare nonformala. Am ramas impresionata de dorinta de afirmare si implicare a participantilor, semn ca in Pitesti avem liceeni foarte valorosi pe care merita sa ii pretuim si sa le oferim sansa sa-si puna in aplicare aptitudinile si calitatile.


Nu o sa uit niciodata experienta Summer School 2008, mai ales ca mi-am facut o multime de prieteni si am avut ocazia sa cunosc mai multe din ” misterele” altor culturi datorita traineelor nostri foarte bine pregatiti pe plan profesional : Cristobal Bustamante din America si Narantsogt Baataarkhuu din Mongolia. Acestia impreuna cu participantii au umplut miezul evenimentelor Summer School 2008 cu umorul , entuziasmul si implicarea lor de-a dreptul impresionanta.

Anul acesta, in calitate de OCVP Promo, sunt uimita de numarul de liceeni care au aplicat si vor participa la Summer School 2009.Cu siguranta vor avea numai de castigat, pentru ca echipa de proiect le pregateste o multime de surprize si evenimente interactive. Una din surprize este vizita speciala a traineelor din strainatate : Andrea Gulova din Slovacia, Queeny Lu din California si Olya Baburina din Ucraina , care vor imbina atmosfera interculturala cu traininguri si momente funny.

Mesajul meu pentru participanti: Felicitari participantilor Summer School 2009 pentru alegerea facuta! Sunt sigura ca la sfarsitul experientei voastre veti pleca cu amintiri foarte placute, multi prieteni si cu vointa de dezvoltare a societatii prin propria schimbare!

“Fii tu schimbarea pe care vrei sa o vezi in ceilalti!” (Mahatma Gandhi)

Niciun comentariu: